fredag, juli 21, 2006

Grøn Koncert/Nephew

Jeg var til Grøn Koncert i går. Vejret var herligt, 28 grader og en let brise til at køle af. Ud på eftermiddagen kom Nephew på. Af hensyn til mine ører - If its too loud osv. - holdt jeg mig på afstand af scenen. Og så kan man ved hjælp af et fremragende PA anlæg opleve en koncert med en flok små prikker langt væk. De gjorde det rigtig godt, de levede fuldt op til ønsket om at være Kliche tilsat "family values", klædt ens i khaki-skjorter og med et super tjekket lysshow. Men det er lidt surrealistisk at være til havefest med et stort stereoanlæg og en fladskærm, som jeg tror viste,hvad der foregik på scenen. Alt i alt er det nu et fedt band. Dagen blev dog først og fremmest reddet af Anden med band, som var tjekket, både med hensyn til tekst og musik.
Det eneste problem med GK er, at man må nøjes med Tuborg som eneste øl, men det går jo også nok

Ingen kommentarer: