onsdag, maj 12, 2010

Heksekunst



I dag ved formiddagskaffen udspandt der sig en dialog nogenlunde sådan; Snakken gik om at få sin bil stjålet:
Kollega: "Jeg har en veninde, og forleden virkede låsene på hendes bil ikke, men så kastede hun bare en usynlighedsring omkring den"
Jeg: "Jamen, hvis den er usynlig, risikerer man så ikke, at den bliver påkørt?"
Kollega: " Nej ikke sådan usynlig, bare sådan, at man ikke lægger mærke til den"
Jeg: "Nåeh, sådan..."
Kollega: "Ja, og bilen var der, da hun kom tilbage efter den."
Det virker faktisk, hvem har nogen sinde hørt om en bil der blev stjålet, mens den var gjort usynlig på en sådan måde, at man ikke lægger mærke til den?
Her kunne jeg have lagt et link til opskriften på, hvordan man gør, men jeg undlader i dette tilfælde. Mon ikke mange kan huske, hvordan det gik Mickey, da han var i lære som troldmand?

Ingen kommentarer: